Våra samlade artiklar med bra läsning för dig.

Förtroendebyggande marknadsföring

Hur ska man tänka och hur lyckas man med att bygga långsiktigt förtroende?
Vi delar med oss av några framgångsfaktorer från case där vi hjälpt kunder att lyckas med att skapa långsiktiga kundförtroenden.

Läs mer »

Marknadsstrategi under lågkonjunktur

I en lågkonjunktur är det viktigt att anpassa marknadsstrategin för att effektivt navigera genom de förändrade förutsättningarna. Någon ska få affärerna som finns, även om de är färre, och det ska vara ni!

Läs mer »

Distansarbete eller inte till hösten?

Både i Sverige och globalt finns tecken på att vågskålen är på väg att väga tillbaka mot en snävare frihet för kontorsanställda.
Vi ger dig 7 kloka råd som hjälper er med funderingarna kring hybridmodellen.

Läs mer »

Prata värde istället för pris

Mindre bra säljare har inställningen att de kommer behöva sänka sitt pris för att få affären. En erfaren och bra säljare förväntar sig att de kommer få det pris de begär. De vet att deras tjänst/produkt levererar värde för kunden.

Läs mer »

Ge bolaget ett gott slut på året

Ge dig själv och ditt bolag det bästa årsslut som är möjligt. 7 kloka råd för dig som inte vill missa möjligheterna att påverka de slutliga siffrorna till bokslutet. Råden hjälper garanterat dig att ta rätt beslut inför årsskiftet.

Läs mer »

Varför är kontinuerlig tillväxt viktigt?

Kontinuerlig tillväxt och utveckling av medarbetare och det ni erbjuder är mycket viktigt. Tillväxt skapar engagemang och detta är en viktig del för så väl anställda som för era kunder som ser er som ett modernt bolag som utvecklas.

Läs mer »

Utmaningar att implementera strategin

Hur viktigt är det att använda en konkret och enkel strategimodell? En modell som beskriver och förklarar strategin på ett tydligt sätt och som säkerställer förståelsen mellan företagets vision och den operativa verksamheten är viktigt.

Läs mer »
nästa steg tar vi tillsammans

Intresserad av hur vi kan hjälpa dig?